Turkcell- okul.com.tr

13 Şubat 2011 Pazar2yorum

Yeni bir eğitim sitesi daha hizmete giriyor.

Turkcell,düzenlenen basın toplantısıyla tanıttığı okul.com.tr sitesiyle,dıgıtal eğitim   alanına iddialı girmeye hazırlanıyor.

İlk etapta 7 - 18 yaş grubu öğrencileri hedefleyen eğitim sitesi,daha sonra tabanını     genişletmeyi hedefliyor.

Öğrencilere derslerinin yanı sıra oyun,müzik gibi değişik alanlarda da              sosyalleşmelerine yönelik etkinliklerin sunulacağı     sitede,öğretmenler ve öğrenci    velileri de öğrenciyle iletişim kurabilecekler.

Okul.com.tr adlı bu site tüketicilere ne gibi özellikler sunacak?Turkcell yöntecilerinden Cenk Bayrakdar sistemin      özellikleri hakkında bilgi verdi.

s
Share this article :

+ yorum + 2 yorum

mert durgun
2 Ocak 2012 23:54

ben çok sevdim

mert durgun
2 Ocak 2012 23:54

bende bu projeye üye olmak istiorum

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger