Zambak Eğitim

18 Şubat 2011 Cuma0 yorum


Eğitim dünyasında internet bağlantılı eğitim siteleri hızla çoğalıyor.

Zambak yayınları ders etkinliklerinden eğlenceye geniş bir yelpazeyle bu alanda yerini alalanlardan.

"Hücreleme sistemi" ders kitapları ve etkinliklerini projeksiyonla rahatça kullanabileceğiniz şekilde düzenlendiği için,eğitime yardımcı ve destek  amacıyla    öğretmen ve öğrenciler için  harika bir kaynak oluşturmuş.

Ayrıca,aktivasyon kaydını yaptıran öğretmenler,site içeriklerinden ücretsiz yararlanabilmektedirler.



Siteye giriş için tıklayınız.

http://www.zambakegitim.com/


Ayrıca öğrencilerin ders etkinliklerinden ücretsiz yararlanabilmeleri için oluşturulan    kaynak sitesi de oldukça   faydalı olacak biçimde düzenlenmiş ve kullanıcılarının  hizmetindedir.

Link:

http://paylasim.zambak.com/
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger