isteataturk.com

13 Mayıs 2011 Cuma3yorum

 

isteataturk.com

"Yeni hazırlanan bir Atatürk portalı hakkında bilgi vermek istiyorum. Halen fotoğraf ve bilgi yükleme işlemi devam ediyor.

Sitenin arama motorlarında önlere çıkması için daha çok tıklanması gerekiyor.

Site tam olarak bittiğinde 2500 kronolojik sıralı foto, 50 Video, 1500 pul, anı ve anektodlarla, akademik yazılardan oluşan daha önce yapılmamış büyüklükte bir Atatürk portalı olacak. Geniş kitlelere duyurma konusunda yardımcı olabilirseniz memnun olurum. "

http://www.isteataturk.com/

Not: Sitede kesinlikle ticari hiçbir reklam yer almamaktadır. Site tamamen gönüllüler tarafından yıllar süren arşiv araştırması sonucunda hazırlanmış.
Share this article :

+ yorum + 3 yorum

hakdinguzelislam
13 Mayıs 2011 21:22

selamunaleyküm kardeşim kusura bakmazsan bir şey soracam sitendeki flash kodları saat kodları nasıl çalışıyor benim sitemde çalışmıyor kodu güncelle deyince kod kayboluyor.ne yapmak gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim

15 Mayıs 2011 17:42

kral_20_dvt@hotmail.com

adresi sizin mi?
buraya daha önce mail atmıştım.Kotrol ediniz

hakdinguzelislam
16 Mayıs 2011 19:08

tamam sağol kardeşim kusura bakma ben bakmamışım maile tekrar özür dilerim

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger