Görsel Slayt Yapmak isteyenler

25 Şubat 2010 Perşembe0 yorum

Arkadaşlar,size yeni keşfettiğim bir slayt yapma ve yayınlama sitesinden bahsetmek istiyorum.

Özellikle öğretmenlerin,öğrencilerin ve ticari ilişkiler dışında,işleri sunum yapmak olan tanıtımcıların çok işine yarayacağı,kolay ve göze hoş gelen slaytların paylaşıldığı bu siteye http://prezi.com linkinden giriş yapabilirsiniz.
Üyelik aldıktan sonra yazılarınızı yazabilir ve resimlerinizden hatta videolarınızdan yükleme yaparak slaytlarınızı oluşturabilirsiniz.Türkçe kullanım klavuzuna buradan bakabilirsiniz.

Aşağıdaki slaytı kendim yaptım.Örnek olması açısından sizlerle paylaşıyorum.




Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger