Derslere destek-ttnetvitamin

2 Mart 2011 Çarşamba0 yorum

ttnetvitamin Milli Eğitim Bakanlığı müfredat programına uygun olarak       geliştirilmiş ve internet üzerinden kullanılan bir eğitime destek sitesidir.

ilköğretim ve Lise  girişleri olan site,öğretmenler ve öğrenciler için             değişik alternatifler barındırmaktadır.

http://www.ttnetvitamin.com.tr/



Öğretmen portalında; Canlı Eğitimler,Eğitim videoları,Öğretmenler             Paylaşım ve öğretmenler Forum sayfaları bulunmaktadır.                          Öğretmenler,internet bağlantısı olan her yerden siteye ulaşabiliyor.

www.vitaminogretmen.com

İlköğretim ders konularının ve etkinliklerinin paylaşıldığı siteye öğretmenler mebbis                      numaraları ile giriş yapabiliyorlar.Vitamin'i kamu okullarındaki öğretmenler,her yerden              ücretsiz olarak kullanabileceklerdir.4,5,6,7 ve 8. sınıflarında bulunan ve kamu okullarında          okuyan öğrenciler ise,okullarından siteye ulaşabiliyorlar.

İçeriğinde ders etkinliklerini video ve sunumlar eşliğinde barındıran siteden,projeksiyon             kullanarak, daha verimli hale getirebilirsiniz.

http://www.mebvitamin.com/ilkogretim/

Lise ders etkinliklerinin paylaşıldığı sitede daha çok 9 ve 10.sınıf öğrencilerine yönelik                    içerikler hazırlanmış.. öğretmenler her yerden,kamu okullarında  okuyan öğrenciler                      ise,okullarından siteye ulaşabiliyorlar.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger