SWF dosyalarını sitenize eklemek için...

18 Nisan 2011 Pazartesi0 yorum

İnternette turlarken bir miktar flash animasyon indirdim.İçlerinden bir kaç tanesini de kullanmak istedim.Fakat uzantıları SWF. olduğu için bloga koyamadım.Bu durumda flv dosyasına çevirmek  icap etti.İnternette konuyu araştırdım.Onlarca site var ama şöyle eli düzgün ne bir anlatım nede program öneren var.

Neyse uzatmayalım.Kendimce iki tane yol buldum.Bunlardan ilkini sizinle paylaşayım.Belki,benim gibi arayan vardır.


Birincisi,Swf uzantılı flahları  onlarca upload sitesine  yükleyip denedikten sonra http://www.directupload.net/ sitesinde karar kıldım. Bilgisayarınızdaki Flashları siteye üyelik olmadan "Dosya Seç" butonundan yükledikten sonra açılan link sayfasına tıklayınız ve upload starten'i tıklayarak, olmasını bekleyiniz.


Yükleme tamamlandıktan sonra,linklerin olduğu sayfa hemen geliyor.1.linki tarayıcınızda aratarak,flashınıza ulaşacaksınız.Sağ tıklayarak,sayfa içeriğinden <object classid....ile başlayan flashınızın kodunu alabilirsiniz.





Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger