Ücretsiz Eğitim Yazılımları

17 Kasım 2011 Perşembe0 yorum

Yüksek kaliteli, ücretsiz eğitim yazılımı ve web siteleri bulmak ve incelemek -




çoğunlukla çocuklar için değil, aynı zamanda büyükler içinde ilgi çekici ve gerekli

olabilir.Büyük bir web tabanlı yazılım seçimi  değişik site içerikleri sunması açısından

önemlidir.Özellikle öğretmenler ve öğrencilerin günlük öğrenme etkinliklerinde

yardımcı olacağını düşündüğümüz bu sitelerden birisi ve belkide en önemlisi
 http://www.educational-freeware.com/ adlı sitedir.

Çevrimiçi sekmelerin yanısıra windows eğitim yazılımlarını indirmek içinde olanak sağlanıyor.
Yazılım başlıkların birçoğu çok dilli .Dilde ücretsiz öğrenme oyunları ve yazılım bulmak için,
dil tarafından ücretsiz listesi. linkinden farklı dillerdeki yazılımları bulabilirsiniz.
BURADAN Türkçe Eğitim Yazılımlarına ulaşabilirsiniz.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger