Sitenize web çubuğu ekleyin.

3 Nisan 2012 Salı0 yorum

Bir blogun sosyal paylaşım sitelerine uyumlu bağlantılar yapmasında,web çubuklarının etkisi her geçen gün artmaktadır.
Bunun göstergesi de,bloglarda sayıları hızla artan farklı kaynaklardan kullanılan eklentilerdir.

Wibiya çubuğu,göze hoş görünen,kolayca eklenen, hızlı ve kolay entegrasyon sağlayan özelliği ile sitenin alt kısmına eklenen kullanışlı bir eklentidir.



Eklentiyi edinmek için  http://wibiya.conduit.com/   adresine tıklayınız.Önceliklee siteye üye olanız gerekmektedir.Üyelik ve diğer işlemler için buradan giriş yapınız.

Açılan sayfada "Edit Bar" Sekmesine tıklayınız.Yeni bir sayfa açılacak.Yeni sayfada "Install again" sekmesine tıklayınız.Daha sonra sitenizin durumunu belirleyerek,eklenti kodunu alabilirsiniz.
Artık bloglarda çok rastlanır oldu Wibiya çubuğuna. Wibiya nedir ? Wibiya ,sitenin en altına eklenen bir çubuktur. Wibiya blogun sosyal paylaşım sitelerine entegresini sağlar. Her şeyi neredeyse tek bir yerden yönetebilen kullanışlı bir eklentidir. Ben de bir ara kurdum ama farklı tarayıcılarda siteyi allak bullak ettiğini görünce vazgeçtim.Bu Wibiya'nın suçu değil sitemle ilgili bir sorundu ve Wibiya kullanmayı başka bir zamana bıraktım.

Bu eklenti tek bir sistem için üretilmemiş. Tanınmayan blog scriptlerinde bile kullanabilirsiniz.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger