Sebit Eğitim'e Ödül

16 Mayıs 2012 Çarşamba0 yorum

Türk Telekom şirketlerinden Sebit Eğitim ve Bilgi Teknolojileri A.Ş, Amerikan Yazılım ve Bilgi Endüstrisi Birliği tarafından düzenlenen ve yazılım endüstrisinin Oscar’ı kabul edilen 2012 CODiE ödüllerinde “En İyi Sanal Okul Çözümü” ödülüne layık görüldü. 



Öğrenci ve öğretmenlere, gelişmiş görsel içeriğin yanı sıra etkileşimli ve kişisel bir öğrenme süreci yaşatan Vitamin’in ABD pazarı için geliştirilen versiyonu Adaptive Curriculum, ödüle doymuyor. Geçtiğimiz günlerde Türkiye’de üretip geliştirdiği Vitamin’in ABD versiyonu Adaptive Curriculum ile EdTech Digest tarafından “En İyi Web Tabanlı Eğitim Çözümü” ödülüne layık görülen Sebit, şimdi de eğitim yazılımları endüstrisinin Oscar’ı olarak kabul edilen 2012 CODiE ödüllerinde “En İyi Sanal Okul Çözümü” ödülünü kazandı.

BİR AYDA 2 ÖDÜL

Amerikan Yazılım ve Bilgi Endüstrisi Birliği’nin en iyiler listesinde “6-8. Sınıflara Yönelik En İyi Matematik Eğitim Ürünü”, “En İyi Yeni Eğitim Şirketi” ve “En İyi Online Eğitim Çözümü”’nden sonra dördüncü kez yerini alan, geçtiğimiz günlerde de EdTech Digest tarafından “En İyi Web Tabanlı Eğitim Çözümü” olarak gösterilen Adaptive Curriculum’ın sektördeki başarısı CODiE Ödülleri’nde “En İyi Sanal Okul Çözümü” ödülüyle taçlandırıldı.

Birçok endüstride en iyi ve yeni teknoloji ürünlerini sunan şirketleri ödüllendiren ve 1986 yılından bu yana verilen CODiE ödülleri, bu yıl 25 farklı kategoride yüzlerce şirketin bine yakın başvurusuyla gerçekleşti. CODiE ödüllerinde Adaptive Curriculum; Adobe, SAP, Dow Jones, National Geographic ve Blackboard gibi dünyaca ünlü şirket ve markalarla aynı listede yer aldı.

SIIA (Software & Information Industry Association) sponsorluğunda düzenlenen, hem iş hem de teknoloji alanında sahip olduğu endüstri uzmanlığıyla tanınan önemli yöneticilerin jüri üyesi olduğu CODiE ödüllerinde Adaptive Curriculum, önemli testlerden geçti. Bu yıl da üç dalda finalist olan Adaptive Curriculum “En İyi Sanal Okul Çözümü” seçildi. Yazılım, uygulama, servis, altyapı alanında geniş çaplı bir katılımın gerçekleştiği CODiE ödüllerini kazanan şirketler, 7 Mayıs 2012’de düzenlenen törenle ödüllerini aldılar.

SEBİT HAKKINDA

Sebit, Türk Telekom'un grup sinerjisinden de aldığı güçle, Türkiye’deki eğitimin gelişmesine, teknolojinin yenilikçi ve etkin kullanımıyla katkıda bulunmaktadır. 24 yıllık araştırma-geliştirme deneyimi ve uluslararası örgütlenmesi ile Türkiye'nin en büyük eğitim teknolojileri şirketidir. Kuruluşundan bugüne geliştirdiği eğitim çözümleri ile yalnız Türkiye içinde değil, yurtdışında da etkin olarak yer almaktadır. Toplumsal fayda ve bireylerin ihtiyaçlarına özel ulusal ve uluslararası eğitim çözümleri sunmaktadır. Sebit, ABD’de Arizona ofisi ve Türkiye’de Ankara ofisinde görevli toplam 300’e yakın yetkin ve yaratıcı çalışanının geliştirdiği eğitim ürünleri ile 5 ülkenin pazarında yer almaktadır. Eğitim teknolojilerinde dünyada lider şirketlerden biri olma yolunda donanımlı insan kaynağıyla çalışmalarını sürdürmektedir.


Vitamin nedir?tıklayınız


Kaynak:http://www.haberfx.net
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger