Virüs Tarama Sitesi

8 Nisan 2012 Pazar0 yorum

VirusTotalBilgisayarda,daha önce kullandığım bir programa tekrar ihtiyaç duydum ve indirerek,kurmaya çalıştım.Fakat bir türlü kurulmuyordu.
Programın özelliklerinde,bilgisayarda kurulu olan virüs yazılımının programı engelleyebileceği belirtilerek,virüs programının geçici olarak kaldırılması uyarısı yapılıyordu. Uyarıya uydum ve yazılımı kaldırdım.
Gerekli programı kurdum.Programla birlikte başka bir virüs programı da ek olarak bilgisayara kuruldu.Virüs programını güncelleştirirken, Trojan uyarısı aldım.Anti-virüs programıyla temizlik tamamlatıldı.
Ama,olay kafama takılmıştı.Anti-virüs programını kaldırdım.Bir başka virüs önleyici daha kurdum.O da solucan tabiri ile başka virüsler olduğunu bildirdi.Onunla da bir temizlik yaptım.
Uzatmayalım.Bu işi bir kaç programla daha denedim.
Buradan şöyle bir sonuç çıkarabiliriz.Bilgisayardaki anti-virüs programı her virüsü tespit edemeyebiliyor.
O zaman ne yapmalı?

Kendi adıma söylüyorum. https://www.virustotal.com/  sitesine girerek,şüphelendiğim dosyaları taratarak,kullanmaya başladım.
Sitenin en belirgin özelliği yüklenen dosyayı otuzdan fazla programa taratarak,sonucu veriyor olmasıdır.
Kullanması kolay ve ücretsizdir.
Siteye girdikten sonra GÖZAT butonuna tıklayarak,şüphelendiğiniz dosyayı iliştirmektir.Gersini site hallediyor.
Her şeye rağmen sitenizde bir anti-virüs programı barındırmalısınız.
Anti-virüs programınız yoksa;

adresinden ücretsiz indirebilirsiniz.


Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger