Blog yazarları ‘en’lerini seçti

30 Kasım 2012 Cuma0 yorum


Toplamda 22 bini aşkın blog yazarının üye olduğu Bumads dijital reklam platformunun düzenlediği ikinci Bumerang Ödülleri dün gece sahiplerini buldu.



 Hilton Convention Center’da düzenlenen geceye başta çok sayıda blogger olmak üzere, iş ve reklam dünyasının önde gelen temsilcileri katılırken, Bumerang yayıncıları 7 kategoride ödül aldılar. Ödül törenin ardından sahne alan İskender Paydaş ve Mirkelam, performanslarıyla katılımcılara unutulmaz bir gece yaşattılar.
BLOG EKOSİSTEMİNE DESTEK
Bumerang’ın 22 bini aşkın üyesinin ‘en’lerinin ödüllendirildiği 2’inci Bumerang Blog Ödülleri Töreni’ne katılan Hürriyet Yönetim Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, böylesi zengin bir blog ekosistemini desteklemekten büyük bir mutluluk duyduğunu belirterek, “Hürriyet Dünyası olarak sizlerle buluşmak çok değerli” dedi. Gecenin ilk ödülünü veren Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Enis Berberoğlu ise, dijital çağın her alanda iş yapış biçimlerini değiştirdiğime dikkat çekti. Berberoğlu, “Ben size ödül vermiyorum, ben size 35 yıllık bir mesleğin devir teslimini yapıyorum” diyerek yeni yayıncıların önemine vurgu yaptı.
HEDEF DÜNYAYA AÇILMA
Gecenin açılış konuşmasını yapan Hürriyet Internet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar da, günümüz yayıncılık dünyası açısından blogların ve blog yazarlığının öneminin altını çizdi. Bağımsız ve özgün yayıncılarıyla Türkiye blog ekosistemini oluşturan Bumerang’ın 2007 yılından bu yana ortaya koyduğu başarıyı ise şu sözlerle anlattı: “Aslında dünyadaki tüm girişim projelerinde görüldüğü gibi eğer fikrinizin bir sihri varsa projenin vizyonu bir akarsu gibi gittikçe büyüyebiliyor. Bumerang, Hürriyet ile bağımsız yayıncılar arasında bir sinerji oluşturma projesi olarak doğdu. Bugün ise global bir topluluk ve reklam platformu olma yolunda hızla ilerliyor. Türkiye’de yarattığımız başarıyı öncelikle Avrupa’ya açma konusunda ilk adımlarımızı atmış durumdayız. Hayalimiz global bir internet projesi olmak ve bu yolda emin adımlarla ilerlemek.“ 
7 DALDA ÖDÜL VERİLDİ
Bu yıl 1500’ün üzerinde başvuru alan ve yaklaşık 30 bin SMS’in gönderildiği 2’inci Bumerang  Blog Ödülleri, medya, dijital dünya, akademi ve sanat camiasından önemli isimlerin yer aldığı 22 kişilik jüri ekibinin değerlendirmesiye verildi. Radyo programcısı Geveze’nin sunumuyla gerçekleşen 2’inci Bumerang Ödülleri’nde işte kazananlar:
İŞTE ÖDÜL ALANLAR
•              En Bilge Forum Ödülü www.gezenbilir.com’ e giderken, kazanan Bumerang yayıncısına ödülü, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Enis Berberoğlu tarafından verildi.
•              En Çalışkan Blog Ödülü www.yolunneresindeyim.blogspot.com’un olurken, kazanan blogger ödülünü, Hürriyet Web/Mobil Koordinatörü Bülent Mumay’dan aldı
•              En İyi Yerel Site Ödülü, www.karsiyakalife.com.tr’nin olurken, kazanan Bumerang yayıncısına ödülü, Hürriyet Dijital Reklam Koordinatörü Haymi Behar tarafından verildi.
•              En Sosyal Blog Ödülü  www.balkopugutasarim.com’a giderken, kazanan bloggera ödülü GROUPM Sosyal Medya Başkanı Ebru Kutan Mersin tarafından sunuldu.
•              En Tarz Blog Ödülü www.dadatart.com’a verilirken, kazanan blogger ödülünü Hürriyet Gazetsi Sosyal Medya Editörü Şermin Terzi’nin elinden aldı.
•              En Uyumlu Site Ödülü, http://www.maroon.com.tr’ye verilirken, kazanan Bumerang yayıncısı ödülünü Bumads CEO’su Onur Kabadayı’dan aldı.
•              Jüri Özel Ödülü ise www.city-shot.com’un oldu. Gecenin son ödülü Hürriyet Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri tarafından sunuldu.
İçerik ‘Kral’dır
İKİNCİ Bumerang Blog Ödülleri töreni öncesinde, Ustalardan İyi İçerik Atölyesi başlığı altında dün öğleden sonra düzenlenen oturumda ise, iyi içerik ve içerik pazarlama konularında kapsamlı paylaşımların olduğu atölye çalışmaları yapıldı. Dünya çapında ün kazananteknoloji blog’u Gizmodo’nun Yazı İşleri Müdürü Matthias Sternkopf’un İyi içerik Üretme Sanatı başlıklı bir sunum yaparken, İngiltere’nin takip edilen blog yazarlarından olan Edelman Dijital İngiltere Kıdemli Müşteri Yönetcisi Emma Gannon da dijital dünyada kendi markanızı yaratmanın püf noktalarını anlattı. İçerik Atölyesi’nin bir diğer konuşmacısı da, sosyalmedya.co’nun kurucusu Fatih Güner oldu. Güner, internette herşeyin yükselişte olduğuna dikkat çekerek, “Bugün yazdığınız bir yazının bir yıl sonra hala en az 20-30 kişi tarafından okunduğunu göreceksiniz” dedi.
Yaptığı konuşmada kaliteli içeriğin önemine değinen Gizmodo Yazı İşleri Müdürü şunları söyledi: “Eğer yeterli ve kaliteli bir içeriğiniz yoksa ziyeretçiler sizi unutacaktır. O nedenle bir yayıncı öncelikle temel gazetecilik ilkelerine hakim olmak durumunda. Ürettiği içerikle fark yaratmanın, okuyucusunun dikkatini çekebilecek konular üzerine söz söylemenin gayreti içinde olmalı ve mutlaka kendi kişisel damgasını vurmalı.”

1365 yerel site Bumerang üyesi
 *Bumerang’da 314 tane anne blogunda çocuğunu anlatıyor.
*420 gezgin durmadan gezip, gözlemlerini tüm detaylarıyla Bumerang’a üye bloglarından paylaşıyor.
*415 alışveriş çılgını blogger, alışveriş sonunda soluğu bloglarında alıyor.
*875 Sinema tutkunu izledikleri yüzlerce filmi değerlendirerek Yazarkafe.com’dan yeni okuyucularla buluşturuyor.
*Bumerang üyesi 16 yaşında bir genç blogger da  var, 65 yaşında bir anneanne blogger da.
*Bumerang’a üye 1365  tane, çoğunluğu yerel konulara odaklı haber ve gündem konularını işleyen site var.

Bumads’da 90 kampanya yürütüldü
 *Bumads 1 yılda 60’ın üzerinde marka ile 90 kampanya yürüttü.
*Lipton Hararetmatik kampanyası 794 bin tekil kişiye ulaştı.
*Burn ‘Kartalkaya’yı Ateşleyenler’ videosu, 8x4 ‘Rumeli Hisarı Yıkılıyor’ gibi videolar Bumads ile 300 binin üzerinde kişi tarafından izlendi.
*Bilkom 14 Şubat Kampanyası Twitter’da gün boyu trend topic olarak kaldı.
*Reklamveren içerikleri Sosyal Medya’da yüzbinlerce kez paylaşıldı, arama motorlarında birinci sayfadan itibaren yerlerini aldı.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger