Facebook Hesabınızı Kapatın!...

26 Kasım 2011 Cumartesi1yorum


Bu gün facebook hesabını kapatmaya karar verdim.Aslında;neyin paylaşıldığı belli olmayan bu tür sitelerle pek içli dışlı değildim.Arada bir girip-çıktığım sayfada hiç bir kayda değer paylaşım göremediğim gibi,yararlı olduğunu da düşünmüyorum.En son hotmail'ime gelen bir mesajın etkisi de bu kararımı doğruladı.Bu mesajın içeriğini daha önceden blogta paylaşmıştım.


Özellikle küçük yaşlardaki çocukların anne-babaları BURADAN konu ile ilgili yazıyı okumanızı öneriyorum.

Şimdi gelelim asıl konumuza...


Facebook hesabını kapatmak için internetten sayısız yöntem bulabilirsiniz.Bunlardan en kolayını uyguladım ve size de öneriyorum.Bunun için:


https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account



linkine tıklıyorsunuz.Açılan pencerede;



Üstteki yazı çıkıyor.Gönder tuşuna tıkladığınızda,işlem bitmiyor.Sadece hesabı dondurmuş oluyorsunuz.14 günlük bir süreden sonra eğer;giriş yapmazsanız, hesabınız tamamen siliniyor.

Facebook'a kayıt olam için BURAYI tıklayınız

Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Yaz Blogcu
2 Aralık 2011 17:52

Merhabalar Harman Zamanı,

Daha önce de burada blog faaliyetim vardı, kapattım. Ancak diğer blog platformları gibi burada kimse karşılıklı sayfa ziyaretlerinde bulunarak, okunan bloglar hakkında düşüncelerini dile getirmiyor. Yeniden başvuruda bulundum. Yöneticiler de e_postama sayfamı açabileceğim konusunda onay verdiler. Ben de bu sefer "Siyah Beyaz" isimli yeni bir blog sayfası oluşturdum.

Facebook konusundaki düşüncelerinize aynen katılıyorum. Orada da öyle kaç sefer hesap açtıktan bir müddet sonra, üyeler arasındaki bağlantı düzeyleri hoşuma gitmediği için sizin anlattığınız yöntemle sildim.

Ama ne çare ki; eş, dost, ahbap, arkadaş, akraba kimi arayacaksan emin olun hepsini orada bulursunuz. Ama böyle blog platformlarında hiç kimseyi bulamazsınız.

Demek ki, millet bu sistemi seviyor. Sizin ve benim gibi sevmeyenler de çıkıyor.

Güzel bir paylaşımdı kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Yaz Blogcu:(Recep Altun) http://siyahbeyaz.blogsayfasi.com

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. teleyorum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger